newsy

Konkurs Morski PDF

W piątek, 24 listopada odbył się Konkurs Morski, który składał się ze strzelania z karabinku pneumatycznego, rzutu linką ratowniczą oraz testu wiedzy morskiej i stopni marynarki wojennej. Nasza szkoła w składzie Natalia Stasik, Marek Furman oraz Szymon Gasik okazała się najlepsza! Natalia wraz z Markiem zwyciężyli też w rywalizacji par. Z kolei indywidualnie Marek był pierwszy, Natalia druga, a Szymon trzeci.

„Dziwny jest ten świat” – muzyczne talenty PDF

22 listopada 2017 r. w sali bankietowej Hotelu Restauracji Wawrzyniak w Perzycach koło Zdun już po raz VIII odbył się Młodzieżowy Przegląd Twórczości Czesława Niemena zorganizowany przez Zdunowski Ośrodek Kultury. Konkurs wokalny zgromadził na scenie solistów – uczniów ze szkół podstawowych, dawnych gimnazjów i szkół średnich m.in. z Krotoszyna, Koźmina Wlkp. i Ostrowa Wlkp. (szkoła muzyczna). Naszą „Trójkę” godnie reprezentował Adam Koziczyński z klasy IIf wykonując dwa utwory: „Wspomnienie” (do wiersza J. Tuwima) i „Dziwny jest ten świat”. Przegląd niewątpliwie ukazał wrażliwość artystyczną i muzyczne talenty wielu młodych ludzi przy wykonywaniu trudnych utworów Niemena „artysty wszechczasów”. Ponadto wykonawcy swoimi występami wprowadzili ciepłą, miłą atmosferę i wyjątkowy nastrój. Gratulujemy wszystkim solistom, w tym szczególnie Adamowi i życzymy dalszych sukcesów!

Jesień w górach PDF

W dniach 16 – 17 listopada grupa uczniów z klas: 2e, 2g i 3e wraz z opiekunami p. Marzeną Budnik i p. Justyna Politowicz przebywała na wycieczce w Karpaczu.  W drodze do Karpacza zatrzymaliśmy się w miejscowości Bolków, aby zwiedzić jeden z największych  zamków na Dolnym  Śląsku. W Karpaczu odwiedziliśmy Świątynię Wang  oraz Muzeum Sportu i Turystyki, które gromadzi eksponaty, dokumenty i wszelkie pamiątki związane z rozwojem sportu, turystyki i ochrony przyrody na terenie Karkonoszy. W piątek  pogoda nadal była łaskawa, z zapałem więc realizowaliśmy swój dalszy plan. Wraz z przewodnikiem i opiekunami wybraliśmy się na górę Chojnik. Góra ta wznosi się na wysokość 627 metrów n.p.m., a od jej południowo-wschodniej strony znajduje się 150-metrowe urwisko opadające do tzw. Piekielnej Doliny. Na niej usytuowany jest zamek o tej samej nazwie.

Więcej…

Światowy Dzień Rzucania Palenia PDF

Światowy Dzień Rzucania Palenia przypada w tym roku 16 listopada. Z tej okazji Fundacja „Promocja Zdrowia” zaapelowała o podjęcie działań, tak by Polska stała się krajem wolnym od dymu tytoniowego.

Więcej czytaj tutaj (pdf)

Regionalne Mistrzostwa PDF

W czwartek, 16 listopada w siedzibie Ligi Obrony Kraju w Krotoszynie odbyły się Regionalne Mistrzostwa OHP w Strzelaniu z Broni Pneumatycznej i Rzucie Lotką. Najlepsza okazała się nasza drużyna w składzie – Natalia Stasik, Marek Furman oraz Wiesław Berger. Wielkie gratulacje dla naszych strzelców.

Święto Niepodległości PDF

Święto Niepodległości uczciliśmy w tym roku w inny sposób. Zorganizowaliśmy rajd, w którym przeszliśmy ulicą Bolewskiego na Szaniec, tam odśpiewaliśmy Rotę i zapaliliśmy znicz, światełko dla tych, którzy swoje życie oddali za wolność naszej ojczyzny. Następnie ulicą Wiewiórowskiego udaliśmy się do Strzelnicy Bractwa Kurkowego, gdzie nastąpiło podsumowanie zawodów strzeleckich o Puchar Dyrektora Szkoły, które odbyły się w strzelnicy LOK. Rywalizowano w trzech kategoriach: dziewczynki, chłopcy oraz nauczyciele. Na zakończenie rajdu uraczyliśmy się pyszną grochówką.

Rogale na św. Marcina PDF

Od ponad stu lat w Wielkopolsce nieodłącznym atrybutem obchodów Dnia Świętego Marcina są słodkie rogale, nadziewane białym makiem. Ta kulinarna tradycja jest  bardzo popularna w naszym regionie.  Zgodnie z tym wielkopolskim zwyczajem  uczniowie naszej szkoły pod opieką pani Marioli Kaczmarek przygotowali pyszne rogale. Cieszyły one zarówno uczniów jak i nauczycieli. Udaliśmy się również, aby poczęstować tymi wspaniałymi wypiekami, do urzędów i instytucji współpracujących ze szkołą.

Powstaniu rogala towarzyszy legenda: Dawno, dawno temu wyśnił go jeden z poznańskich piekarzy. Ujrzał on we śnie świętego Marcina jadącego na koniu, podniósł zgubioną przez jego konia podkowę i postanowił, że będzie piekł ciasto w takim kształcie.

Konkurs języka niemieckiego PDF

W piątek dnia 10 listopada 2017 r. w naszej szkole odbył się Konkurs języka niemieckiego „Sprichst du Deutsch?” skierowany do uczniów zasadniczej szkoły zawodowej i szkoły branżowej. Konkurs przygotowała i przeprowadziła p. Marzena Budnik. Formuła konkursu wyglądała zupełnie inaczej niż dotychczas, była formą ustną. Na początku każdy z uczestników dokonał autoprezentacji, następnie każdy po kolei losował zadanie do wykonania. Pierwszym zadaniem, z którym zmierzyli się uczniowie  były reakcje w języku niemieckim, następnie odbyło się losowanie pytań z „życia wziętych”. Reakcje i odpowiedzi uczniów były oceniane pod względem komunikacji i pod względem poprawności językowej.

Więcej…

Drużynowe Mistrzostwa Rejonu w Tenisie Stołowym PDF

W środę, 8 listopada w hali sportowej przy ulicy Łódzkiej w Kaliszu odbyły się Drużynowe Mistrzostwa Rejonu w Tenisie Stołowym. Nasza reprezentacja żeńska w składzie Karolina Krakowska, Marta Marcinkowska i Julia Talaga uplasowała się na drugiej pozycji przegrywając w finale z ZSE Kalisz 1:4. Gratulacje dla naszych tenisistek za dobry rezultat. Opiekunem dziewcząt na zawodach był Paweł Zwierz.

<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 3 z 57

Zaproszenie na zabawę

Imieniny

Dzisiaj jest: 23 Styczeń 2018    |    Imieniny obchodzą: Maria, Ildefons, Rajmund

Do końca roku

Do końca roku szkolnego:
22 czerwca 2018

Nagroda Ministra

Nagroda Ministra Gospodarki

W uznaniu dla dorobku placówki wraz z firmą Mahle otrzymaliśmy Nagrodę Ministra Gospodarki z dyplomem: „Za szczególne osiągnięcia w promowaniu i realizacji szkolnictwa zawodowego oraz efektywną współpracę z pracodawcami w procesie kształcenia i wychowania młodzieży zgodnie z oczekiwaniami lokalnego rynku pracy” podpisał wiceprezes Rady Ministrów Minister Gospodarki – Janusz Piechociński.

Zapraszamy na naszą stronę pl-pl.facebook.com/Zetka3Krotoszyn

Wiadomości TVN24

TVN24.pl - Wiadomości - Najnowsze
Najnowsze wiadomości z kraju i ze świata w TVN24.pl

Valid XHTML 1.0 Transitional CSS ist valide!